December 16, 2013

4 + 1 unelmaa

Tällä hetkellä vaan haluan nää haasteet pois alta, siksi kuvattomia tylsäpostauksia. Toivottavasti edes jotakuta kiinnostaa mun höpötys lukemisen verran. Jälleen kerran skippaan ne tavallisimmat; perhe, työ ja terveyttä elämään -jutut ja meen niihin vähän enemmän musta yksilönä kertoviin.

1. Ulkomailla asuminen. Oon pitkään halunnu kokea asumisen jossain toisessa maassa. Piti lähteä vaihtoon, se olis ollu yks, en lähteny. Seuraavana suunnitelmana on opiskelut mahdollisesti Skotlannissa. Ehkä silloin siis. Tai sitten myöhemmin. Tai opiskelujen ohella Suomesta. Tää on haave jonka oon jättäny aika kohtalonkaupaksi, vaikka toki tavoittelenkin pisteitä joilla mahdollisuus Skotlantiin irtoais!

2. Pitsihuvila tai kattohuoneisto tai loft. Mulla on päässä kuvia, jossa mä asun jossain näistä. Tokihan luultavinta on että lopulta otan sen helpoimman, perus suoraa paketista tontille jysäytettävän puutalon tai vastaavan. Tykkään vaan taloista joilla on historia. Rakastan jännittäviä pohjapiirroksia, en tykkää jos kaikki on arvattavissaolevaa. Edes talossa. Mut eniten odotan, mihin ikinä päädynkään asumaan, sitä sisustamista! Haluun täyttää huoneet mun mielestä kivoilla jutuilla ja tehdä kerranki jutut just niinku mä haluan, toki siihen on vielä matkaa.

3.Rantakunto. En tiiä tarviiks tää sen enempää selityksiä. Jokanen kai on vähän pinnallinen. Ku vielä löytäis oikeen kunnon motivaation tässä pimeydessä, ku kaikki vaan väsyttää ja tekis mieli vaan syödä.

4. Mahtavat valmistujaiset. Tää on näistä ehkä ekana tapahtuva jos toi motivaatio kuntoiluun ei herää ensi vuonnakaan. Niin hassulta ku se ehkä kuullostaakin, valmistunhan vasta heinäkuussa, niin mulla on vaikka mitä suunnitelmia jo tehtynä valmistujaispäiväksi. Sitä meinaa ollaan odotettu ja sen eteen on tehty töitä. Kaikki muut virstanpylväät, niinku ripari ja kaheksantoistavuotisjuhlat ei oikeestaan oo tarvinu mun panosta ollenkaa. Ne on vaa tullu. Valmistumisen eteen sen sijaan oon kirjaimellisesti vuodattanu kyyneleitä, verta ja hikeä, joten sitä sietää juhlia. Toivottavasti vaan saan kaiken haluamani tehtyä ja oikeasti valmistuttuakin.


+1
Ja nää collagepaidat, koska jokanen postaus tarvii joulutuulahduksen. Tosin nää ei kyllä mun jouluilmastossa hirveen tarpeeseen tulis.
Ja näistä mulle tuli yhtäkkia kauhea himo tuunailla collaripaitoja. Ehkä näist sais jotain ideaa.

 photo Blogistuff_zpsab486d84.jpg

No comments:

Post a Comment